Spela golf

Spela Padel

Välkommen till Nybro Golfklubb - här kan du spela 18 underhållande golfhål i en härlig skog/park bana som ger dig en del härliga utmaningar. Dessutom är vi väldigt stolta att erbjuda padel för våra gäster och medlemmar. Välkomna till oss!

Vad tycker besökarna?

Banan får gott betyg bland många av våra besökare och här får ni några smakprov från "Leading Courses"

- "Får känslan när man spelar på Nybro GK att det är en väldigt välskött bana där man bryr sig om banan och dess gäster. Blir väldigt bra bemött från första stunden. Även ifall man spelar dåligt så är det en härlig atmosfär på banan. Kommer att vilja spela fler gånger här." Skrivet av jesper66.

- "Vacker och välskött bana. Mycket trevlig, återkommer gärna. Trevlig och välkomnande personal i kansliet/shopen." Skrivet av susanne061.

- "Mycket bra skick på banan. Imponerande jobb som gjorts med banan, alla trappsteg upp till tees, bänkar, upprensning i skogen o.s.v. Bra skick på det mesta. Tyvärr hann vi inte stanna och äta, men det brukar också vara bra där." Skrivet av gert62.